ny blogg !

HEJJ nu har jag fått en ny blogg jag heter josefin o är 11 år snart 12 det kommer en frågestund imorn så bara fråga på om ni vill veta nott om mig.. men idag har jag varit i skolan o på pampas o där så körde vi typ monsternas eller hur man nu stvar det:/ men aja sen så gick jag o maja hemm till hon o åt pizza :P efter middan så hade vi typ INGET att göra förutom att äta godis o va inne på datan HAHAAH men sen så ringde adam o jonne o fråga om de ville gå o vi fick så vi gick ut men hittade inte på nått ute så vi tyå satt o gungade :) mne nu är ja hemma o chillar,  pappa hade värsta discot när ja kom hem med två gamla klasskompisar mensen gick dom ut på krogen så ja vet inte var de är men aja harebra hejdå puss :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0